Master Tesia

Title:
Analisi linguistikoen eskuzko sorkuntza eta kontsulten hobekuntza de nizio-eskemetatik abiatuta.
Author:
Zuhaitz Beloki Leitza
Laburpena:
Master bukaerako lan honetan Ixa taldearen analisi-tresnetan erabiltzen den informazio linguistikoaren inguruko ekarpenak egin dira. Egindako lana bi ataletan bereizi da: batetik, analisi linguistikoen formalizazioaren ingurukoa, analisi horien egitura zehazki de nitu baita de nizio-eskema batean. Bestetik, de nizio hori erabili da anotazio linguistikoak kudeatzeko erabiltzen den Armiarma aplikazioaren bi funtzionalitate garatzeko. Funtzionalitate horiek analisi berrien eskuzko sorkuntzarako laguntza dinamikoa eta testu-corpusen gaineko kontsultak de nitzeko interfaze dinamikoa dira, bai sorkuntza eta bai kontsultak erabilgarri eta dinamiko egiteko analisien de nizio-eskemak erabiltzen baitira oinarrian.
Tutor:
Xabier Artola Zubillaga eta Aitor Soroa Etxabe