ElkarHizketak

Deskribapen laburra:
Euskarazko elkarrizketa bidezko galdera-erantzunen datu-multzoa
Egileak (ixakideak ez direnak):
Aitor Agirre
Esteka (beste batzuk):
Harremanetarako:
Arantxa Otegi - arantza.otegi[abildua/at]ehu.eus
ElkarHizketak euskarazko elkarrizketa bidezko galdera-erantzunen datu-multzoa da, euskal hiztun boluntarioek sortua. Datu-multzoak ia 400 elkarrizketa eta 1600 galdera baino gehiago ditu. Tamaina txiki horrek baliabide urriko eszenario erreal bat eskaintzen du elkarrizketa bidezko galdera-erantzun sistemetarako. Datu-multzoa jende edo erakunde ezagunen Wikipediako artikuluetako ataletan oinarritzen da. Elkarrizketa bakoitzak 2 pertsonen artean sortu da: (1) ikasleak galderak egiten ditu pertsonaiaren inguruko sarrera motz bat irakurri ondoren, baina atalari dagokion testua ikusi gabe; eta (2) irakasleak galderak erantzuten ditu ataleko testutik testu zatiak aukeratuz.
Jabetza: