Idatzizko eta ahozko hizkuntza-irakakuntza online

Helduek eta gazteek testuinguru digitalean hizkuntzak nola ikasten duten azaldu eta gero, kapitulu honetan, hizkuntzen irakaskuntzan konpetentzia digitalek eta baliabide multimodalek duten garrantzia azpimarratuko dugu eta ingurune digitalak ekar ditzakeen zenbait abantaila nabarmenduko ditugu idatzizko eta ahozko komunikazioan. Lehendabizi, hizkuntzak irakasteko on-line inguruneak aipatuko ditugu (1. azpiatalean). Ondoren, on-line ikastunitateen diseinua eta pedagogiak deskribatuko ditugu (2. azpiatalean). Bukatzeko, idatzizko eta ahozko trebetasunak ingurune digitalean lantzeko zenbait estrategia nabarmenduko ditugu (3. azpiatalean). Bukatzeko, hizkuntza ikasteko material erreala eta multimodalak ematen dituen aukerak axaletik erakutsiko dira on-line testuinguruetan (4. azpiatalean).
Egileak (ixakideak): 
Egileak: 
Mikel Iruskieta, Aitziber Iturricastillo
Urtea: 
2019
Artikuluaren erreferentzia: 
In "IKTak eta konpetentzia digitalak hezkuntzan" Eds: Iruskieta, M. Maritxalar, M. Arroyo, A. Camacho, A. 279-294. UEU eta UPV/EHU. Bilbo.
ISBN edo ISSN (aldizkari, kongresu, liburu edo liburu atalak): 
978-84-8438-693-3

Argitalpen mota fina (argitalpen_sailkapen_ohia):