CLEVER consortium for the BETTER program

Deskribapen motza, derrigorrezkoa proiektuak logorik ez badu (eu):
Informazio bilaketa aurreraturako informazio erauzketa hobea
Better programak gero eta informazio semantiko zehatzagoa lortzeko metodoak garatuko ditu, eta nork-nori-zer-noiz-non-egin-zion, motako gertaeren ikuspegia emango du, hizkuntza eta arlo askotan. Lortutako informazioa bilaketa hobeto egiteko aplikatuko da. Interes gehigarriko arlo bat da pertsonekin elkarrekintza baimentzea sistema hobetzeko. Hara, sistemak giza iritziak sartu beharko dituzte erauzitako edo berreskuratutako informazioaren garrantzia eta zehaztasuna neurtzen dituen metriketak.
Deskribapen motza, derrigorrezkoa proiektuak logorik ez badu (en):
Better Extraction from Text Towards Enhanced Retrieval
Deskribapena (en):
The Better Extraction from Text Towards Enhanced Retrieval (BETTER) Program will develop methods for extracting increasingly fine-grained semantic information, with a focus of events in the form of who-did-what-to-whom-whenwhere, across multiple languages and problem domains. This extracted information will be applied to an information retrieval task. An additional area of focus is human-in-the-loop computation. Performer systems will need the ability to incorporate human judgments for metrics such as relevancy and accuracy of extracted or retrieved information.
Deskribapen motza, derrigorrezkoa proiektuak logorik ez badu (es):
Mejorando la extracción de información para búsqueda de información avanzada
Deskribapena (es):
El programa Better desarrollará métodos para extraer información semántica cada vez más detallada, con un enfoque de eventos en forma de quién-hizo-qué-a-quién-cuándo-dónde, en múltiples idiomas y dominios. La información extraída se aplicará a una tarea de recuperación de información. Un área de interés adicional es la computación con personas en el ciclo. Los sistemas deberán poder incorporar juicios humanos para métricas tales como la relevancia y precisión de la información extraída o recuperada.
Kode ofiziala:
INT NOCORE 19/08. This research is based upon work supported in part by the Office of the Director of National Intelligence (ODNI), Intelligence Advanced Research Projects Activity (IARPA), via Contract No. 2019- 19051600006 under the IARPA BETTER program
Ikertzaile nagusia:
Eneko Agirre